Slovenian Elections4 min
Slovenia has experienced a turbulent campaign for the parliamentary elections on Sunday 22 March. On one side is the current government, the centre-left pro- European coalition of Robert Golob, on the other the conservative party of former Prime Minister Janez Janša, an admirer of Donald Trump and Viktor Orbán.