Morocco: Gen Z revolt25 min
On 14 September 2025, a demonstration broke out outside the Hassan II hospital in Agadir after eight women died during caesarean sections. These tragedies sparked a wave of anger at the state of the health service in Morocco. Protests quickly spread throughout the country with young people taking the lead.