Maroko: bunt Zetek25 min
Od września Marokańczycy z ruchu Gen Z 212 domagają się reform społecznych i gospodarczych. Protesty rozpoczęły się po śmierci ośmiu kobiet w szpitalu w Agadirze i szybko objęły cały kraj. Reportaż śledzi członków kolektywu, ich żądania lepszego finansowania służby zdrowia, edukacji i pracy dla młodych oraz pokazuje reakcję państwa, w tym zarzuty o przemoc i ograniczanie praw obywatelskich.