Maroc: revolta Gen Z25 min
La 14 septembrie 2025, a început o demonstrație în fața spitalului Hassan II din Agadir, după ce opt femei au murit în timpul operațiilor de cezariană. Aceste tragedii au declanșat un val de furie vizavi de starea sistemului de sănătate din Maroc. Protestele s-au răspândit rapid în toată țara, în frunte fiind tinerii.