Febra anti-vaccin în SUA
Acesta este un reportaj clandestin, realizat într-o țară unde jurnaliștii străini nu au acces. Cufundat în război civil timp de 4 ani, Myanmarul este acum în ruine, devastat din martie 2025 de un cutremur brutal. Bilanțul este greu și încă incert: peste 4.000 de morți și 3.000 de răniți, sute de dispăruți și câteva mii de case, temple și mânăstiri nimicite...