Myanmar: A Country in Ruins26 min
This is a secretly filmed report from a country that is closed to foreign journalists. Myanmar, in civil war for four years, was devastated by an earthquake on 28 March 2025. The initial toll: over 4,000 dead and 3,000 injured, hundreds missing and thousands of houses, temples and monasteries destroyed.