Liberia: Kush, drogul morților vii
În regiunea Tigray din Etiopia, două femei luptă pentru a da glas suferinței surorilor lor, victime ale violurilor din timpul războiului. Acest reportaj, realizat de Marianne Getti, a câștigat Marele Premiu pentru reportajele de sub 40 de minute la festivalul de jurnalism de investigație DIG Award 2025.