Sudan: Narrowly Escaping Death
Between 2020 and 2022, during the fighting between Tigray and the armies of Ethiopia and Eritrea, their soldiers used sexual violence as a weapon of war: It is estimated that at least 120,000 women were raped, who are now campaigning for justice.