Madagascar: munca ieftină din spatele AI25 min
În spatele performanțelor inteligenței artificiale se află, de fapt, o armată de lucrători din umbră. În Madagascar, aproape 100.000 de persoane dau clicuri în fiecare zi pentru a antrena algoritmii giganților digitali din întreaga lume.