Nagorno Karabah: exilul în Armenia
La 19 septembrie 2023, la Stepanakert, capitala Nagorno-Karabahului, s-a dezlănțuit iadul. Sub pretextul unei "operațiuni antiteroriste", Azerbaidjanul a invadat această enclavă populată de armeni care scăpase de sub controlul său. Trupele sale au măturat totul în calea lor. Armenii alungați din Karabah visează să se întoarcă la cuibul lor, precum berzele.