Cei ce fug de America lui Trump
În fiecare an, Krampușii, creaturi demonice, cutreieră orașele și satele din Austria în ajunul Sfântului Nicolae. Aceste personaje înfricoșătoare, cu cap de țap și îmbrăcate în piei de animale, îi sperie pe trecători și îi lovesc simbolic cu nuielele pe cei care nu au fost cuminți. În ultimii ani, aceste parade spectaculoase au fost uneori umbrite de incidente violente.