Imagine
În luna mai, o tânără cunoscută dintr-o emisiune de tip reality show a fost ucisă de fostul ei partener. Cazul a readus în prim-plan problema violenței domestice în România, tot mai prezentă în mass-media. Sub presiunea opiniei publice, se pregătește un proiect de lege care ar introduce feminicidul în Codul penal. Femeile cer să fie ascultate, respectate și protejate.