ARTE Europa Săptămânal
În Suedia, tot mai mulți minori sunt recrutați de grupări infracționale pentru a comite infracțiuni grave. Guvernul vrea să reducă vârsta răspunderii penale și să trimită mai mulți minori în închisori pentru adulți. Măsurile sunt urmărite cu atenție în Europa. Dar este abordarea dură o soluție sau ascunde cauzele reale ale fenomenului?