Suedia: pionier în industria oțelului verde?Bulgaria: cine e Rumen Radev?
Fostul președinte bulgar Rumen Radev a obținut majoritatea absolută la alegerile parlamentare anticipate de duminică. Însă poziția pro-rusă a acestui fost pilot de MIG-29 ar putea complica sprijinul european acordat Ucrainei.