The Boom in Astrotourism in SpainBulgaria: Who Is Rumen Radev?
Bulgarian ex-president Rumen Radev won an absolute majority of seats in the snap parliamentary elections on Sunday 19 April. However, the pro-Russian stance of the former fighter pilot may complicate European support for Ukraine.