Bułgaria: kim jest Rumen Radew?
Były prezydent Bułgarii Rumen Radew zdobył w niedzielę 19 kwietnia bezwzględną większość głosów w przedterminowych wyborach parlamentarnych. Jego prorosyjskie stanowisko może utrudnić udzielenie przez Europę wsparcia Ukrainie.