Grecja: kryzys usług pocztowych
ELTA, grecka poczta publiczna, boryka się z poważnymi trudnościami finansowymi i kryzysem strukturalnym. Połowa urzędów pocztowych w kraju ma zostać zamknięta. Zagrożonych jest kilkaset miejsc pracy. Poczta odgrywa w Grecji ważną rolę: wypłaca emerytury i rozlicza rachunki za wodę i prąd.