Historia w obiektywie - Zaćmienie: magia w mrokuGrecja: Zaburzenia odżywiania u młodych
Mówiło się o tym już podczas pandemii Covid: częstość wystepowania chorób takich jak anoreksja czy bulimia wyraźnie wzrosła. Dotykają one w wielu przypadkach młodych ludzi. Tendencja ta wydaje się utrzymywać, również w Grecji, gdzie placówki pomocowe odnotowują wzrost liczby pacjentów. W tym niebezpiecznym trendzie rolę odgrywają również media społecznościowe, takie jak TikTok czy Instagram.