Co ma rower do kobiecej emancypacji?6 min
Pralka? Książki Virginii Woolf? Pigułka antykoncepcyjna? Który przedmiot najbardziej przyczynił się do emancypacji kobiet? Odpowiedź brzmi: rower. A przynajmniej tak sądziła feministyczna aktywistka Susan B. Anthony. Zgadzacie się z nią?