Kopalnie sztuki6 min
W Polsce, dawnym kraju węgla, działa obecnie jedynie 20 kopalń. Nieczynne obiekty zamieniono w centra artystyczne, łączące muzea i rezydencje artystów. Czy transformacja energetyczna w Polsce jest swoistą kopalnią sztuki? Na te pytania odpowiada Natalia Zamilska, jedna z najważniejszych artystek polskiej sceny muzyki elektronicznej.