Zbuntowana architektura4 min
Po przeskalowanych, gargantuicznych projektach architektonicznych z przełomu wieków, nadszedł czas na budownictwo dostosowane do czasów kryzysu. Niewielkie, przenośne i modułowe struktury, do tego doza humory i buntu - oto przepis na architekturę XXI wieku.