Gimnastyka (intelektualna)
Malarstwo, literatura, rzeźba, muzyka i architektura dyscyplinami olimpijskimi? Brzmi to jak szaleństwo! A jednak w latach 1912-1948 rozdano 150 medali olimpijskich artystom.