Rebel Urban Architecture4 min
How do we live in a world in crisis? In contrast to the showy architecture of the 90s, projects designed at a human level are emerging, particularly in Spain. Santiago Cirugeda is the embodiment of this new vision, treating architecture as a tool to improve social conditions for citizens.