Porno-graphics (.)(.)5 min
Artist Davina Sammarcelli makes erotic poems out of letters, returning them to their purest state: lines, shapes, and symbols. Two full stops each encased in parentheses can veer away from their linguistic significance, and suddenly take on the appearance of a pair of breasts. A latent sexuality that language had all along, Davina believes.