Seksowna typografia (.)(.)5 min
Davina Sammarcelli udowadnia, że typografia może być seksowna i erotyczna. Wszystko, czego potrzebujesz, to litery i znaki interpunkcyjne do tworzenia wierszy erotycznych. Już punkt między dwoma nawiasami staje się piersią, a „O” namiętnym pocałunkiem.