Czy emocje sterują giełdą?
Od siebie samych nie uciekniemy, więc może warto siebie polubić? Ale na ile możemy sobie ufać? W końcu nasze postrzeganie świata pełne jest zinternalizowanych wzorców społecznych i kulturowych. Intuicja nie jest nieomylna, a wspomnienia zmieniają się w naszych umysłach wraz z upływem czasu. Zapraszamy Was do eksperymentu.