Czy możemy żyć bez pracy?
Nienawistne komentarze w internecie, pyskówki w telewizji, zrujnowane rodzinne obiady… Jak uspokoić krewkich dyskutantów? Paradoksalnie, odkrywając na nowo zasady debaty publicznej.