Unhappy
Kłótnia bywa bolesna, ale potrafi również oczyścić atmosferę, rozwiązać tlące się konflikty i umocnić więzi. Jak jednak spierać się lepiej i bardziej konstruktywnie? Niemiecka blogerka i pisarka Ronja von Rönne próbuje znaleźć odpowiedź na to pytanie. Rozmawia m.in. z muzykiem Andrzejem Profusem i dziennikarzem Hasnainem Kazimem, a także specjalistami, którzy wyjaśniają, dlaczego mądre spieranie się daje szczęście.