KIDS - Rola jedzenia
Czy UFO należy traktować poważniej? Przez lata tajemnicze obiekty latające pozostawały domeną fantastyki naukowej i teorii spiskowych. Dziś naukowcy z całą powagą badają, co kryje się za tymi niewyjaśnionymi zjawiskami. Czy obserwacje UFO mogą prowadzić do odkrycia czegoś przełomowego? I czy nauka jest gotowa wyjaśnić to, co dotąd niepojęte?