Czy w wakacje naprawdę można odpocząć?29 min
Potrzebujesz urlopu? To znak, że nadszedł czas na odpoczynek i relaks. Tymczasem naukowcy nadal nie wiedzą dokładnie, co zachodzi w organizmie i psychice, gdy wyjeżdżamy, ani dlaczego i jak wakacje poprawiają nasze samopoczucie. Skoro urlopy są integralną częścią naszego życia, dlaczego ich wpływ pozostaje tak słabo poznany?