Hej, faceci — co się z nami dzieje?30 min
Przerośnięte ego rządzących światem, zalew deepfake’ów, nagłaśnianie przypadków przemocy seksualnej - aż wreszcie coraz głośniejsze manifesty nowych „samce alfa” w mediach społecznościowych. Gdzie szukać pozytywnych wzorców męskości i jak odnaleźć się w labiryncie presji społecznej?