Jak powstrzymać wymieranie gatunków?27 min
Ziemia doświadcza największego wymierania gatunków od czasów dinozaurów. Tym razem jego przyczyną nie jest asteroida, lecz działalność człowieka. Grupa uznanych naukowców proponuje tworzenie nowych obszarów chronionych, by powstrzymać utratę bioróżnorodności. Czy ten ambitny plan może odwrócić niebezpieczny trend i ochronić zagrożone ekosystemy?