Wszystko tylko nie Playboy17 min
Mniej heteroseksualne, mniej ulegające normom i... o wiele przyjemniejsze? Nowe magazyny erotyczne rozbudzają nowe formy pożądania, dalekie od przedstawień w mediach społecznościowych i patriarchalnego spojrzenia Playboya. W czasach, gdy erotyka i nagość są na wyciągnięcie smartfona, papierowe magazyny erotyczne są niczym rebelia przeciw purytańskim zakazom platform i masowej pornografii.