New Erotic Fanzines: More than Playboy?17 min
A new wave of erotic magazines is breaking the traditional heterosexist mould and encouraging a new engagement with desire, body image and sexuality. Tracks met Barcelona duo Paco & Manolo who produce the bi-yearly magazine Kink dedicated to art and eroticism and American Brynne de Turk Weaver who edits the semi-erotic Pour Toi publication.