Can Post-porn Awaken Our True Desires?19 min
Entire generations have learned about sex through mainstream porn, blurring the lines between personal desires and platform-driven fantasies. But if our sexuality is shaped by algorithms, can’t we take back some control? The post-porn movement is doing exactly that. Aimed at creating pornography that reflects honest, consensual sex – its creators are making waves online.