Unhappy
Is it best to separate when a relationship is not going well? Ronja von Rönne meets break up coach Thomas Mayer to talk about relationships and heartache. What is important when you want to break up? Jana Polasek and Elmar Goerden managed to work through their separation so well that they are now back together - and help other couples through crises. What have they learnt from this process?