Does Scrolling Make Us Stupid?
It may seem that the idea of Truth is under siege. Donald Trump, for example, was elected despite countless false statements and lies and conspiracy theories are widely believed without the slightest bit of evidence to support them. Why is this? And can truth still be saved?