Agree to Disagree!
Making chocolate for one euro, eco-friendly jeans at rock-bottom prices, fair-trade, organic, and cheap coffee - discounters and fashion chains are suddenly offering customers the opportunity to save the world. Is it all just greenwashing and deception?