Agree to Disagree!
Rather than leaving the cannabis market to unscrupulous dealers, should the state legalise and regulate the drug? Some European countries have legalised cannabis while others have kept in place strict controls. Bertolt Meyer debates the merits of decriminalisation with two experts: Dr Bernd Werse and Dr. Mathias Luderer.