Does Scrolling Make Us Stupid?
The universe is big. So big, that surely 'Earthlings' can't possibly be the only form of intelligent life. What then is the probability that extraterrestrials exist? What could they look like? Finally, wouldn't their existence force us to rethink our place in the cosmos?