Czy jesteśmy sami we wszechświecie?32 min
Czy planeta Ziemia to jedyne miejsce w kosmosie, w którym istnieje życie? Możliwości odpowiedzi na to pytanie są ograniczone, ale spróbujmy. A zaczniemy od małego eksperymentu: poprosimy trójkę poważnych naukowców, żeby narysowali kosmitę.