Niewygodne pytania
Rok po wprowadzeniu regulowanej legalizacji rekreacyjnego używania konopi w Niemczech debata wciąż pozostaje żywa: wolność jednostki i prawo do odurzenia kontra wymogi zdrowia publicznego. Podczas gdy jedni opowiadają się za dekryminalizacją i kontrolowanym dostępem, inni ostrzegają przed zwiększonym ryzykiem i wzywają do większej ochrony nieletnich.