W poszukiwaniu Teorii Wszystkiego28 min
Byłby to wielki moment fizyki: formuła świata, teoria wszystkiego...Największe umysły naszych czasów chciały złamać formułę świata, w tym Heisenberg, Einstein i Hawking. Wszystkie zawiodły. Czy jest jeszcze nadzieja, że znajdziemy teorię wszystkiego?