Prosimy nie dotykać!
Pokojówka przedstawiona na tym obrazie stoi w kuchni i przygotowuje deser z mleka. Jednak drobne szczegóły tego obrazu pokazują, że pozory mogą mylić... Starsi już wiedzą, o czym mówimy, inni niech zapytają rodziców...