Prosimy nie dotykać!
Wieczór. Grupa facetów. Kumpel, którego pochowali w zeszłym tygodniu, przemawia do nich. A priori „Niewierny Tomasz” zaczyna się bardziej jak "Noc żywych trupów" niż film erotyczny. Ale nie doceniacie potencjału światłocienia ...