Prosimy nie dotykać!
Filozofia chrześcijańska opiera się w skrócie na dwóch abstrakcyjnych pojęciach, dosyć skomplikowanych w kwestii czasoprzestrzeni, przedstawianych jednak w sztuce w bardzo prosty sposób: to raj, w którym wszystko było super, ale to se ne vrati, oraz straszne piekło, do którego nikt nie chce trafić. A pośrodku tego bałaganu: my.