Jak osiągnąć ogromny sukces, nie rezygnując z własnych korzeni i przekonań — wie to Sade. Wokalistka stała się wzorem dla wielu twórców amerykańskiego rapu, którzy chcą trafić do mainstreamu, nie wyrzekając się swoich afroamerykańskich korzeni. 50 Cent wyznał, że gdyby do końca życia miał słuchać już tylko jednego utworu, byłoby to „Cherish the Day”, a Drake poszedł o krok dalej, tatuując sobie portret wokalistki.