David Bowie to 49 lat kariery, 23 albumy i 140 milionów sprzedanych płyt. Jednak przede wszystkim to mistrzowsko zaplanowana i poprowadzona kariera, której każdy kolejny etap był ze sobą połączony. W tym odcinku TAPE przewija karierę tego muzycznego kosmity.