TAPE - David BowieTribute to David Bowie
10 lat po śmierci Davida Bowiego jego muzyka wciąż żyje. Gwiazdy - od Anny Calvi po Pete’a Doherty’ego - reinterpretują jego utwory, nadając im nowe życie. To nie retrospektywa, lecz hołd pełen pasji, pokazujący, jak Bowie łączy pokolenia i inspiruje artystów.