TAPE - David BowieTribute to David Bowie
The Molotovs, Anna Calvi feat. Isobel Waller-Bridge, Jeanne Added, Peter Doherty and Carl Barât, The Divine Comedy... In eight intense covers, Bowie's voice resonates through singular artists who evoke his immense influence on their music.